Populære søgninger

    Newport Collection

    Spørgsmål og svar

    Kontakt os her, så besvarer vi dine spørgsmål. Du kan også ringe til os på +4578 - 77 22 55.

    Hvilke åbningstider har Newport Home Interiors' kundeservice?

    Du kan træffe os på +4578 - 77 22 55 på hverdage i tidsrummet 08.30-16.30. Du kan også kontakte os via vores kontaktformular her. Vi stræber altid efter at svare inden for 24 timer.

    Hvor kan jeg se status for min ordre?

    Når du har afgivet din ordre, sender vi en ordrebekræftelse til den angivne e-mailadresse. Vi behandler din ordre inden for 24 timer efter bestilling (gælder hverdage, som ikke er helligdage). Når din ordre afsendes, modtager du en leveringsmeddelelse.

    Hvordan afbestiller jeg min ordre?

    Du kan afbestille din ordre enten via e-mail, via vores kontaktformular her eller ved at ringe til os på +4578 - 77 22 55. Bemærk, at du kun kan afbestille din ordre, i tidsrummet før den forlader vores lager, hvis du vil undgå ekstraomkostninger.

    Hvordan betaler jeg?

    Vi tilbyder flere forskellige betalingsmetoder: kortbetaling, faktura med 30 dages betalingsfrist og afbetaling. Hvis du vælger fakturabetaling, sendes fakturaen til din e-mailadresse i forbindelse med levering.

    Er det sikkert at betale med kort?

    Alle kortbetalinger sker via en PCI-certificeret samarbejdspartner (Klarna). Al overførsel af information sker i krypteret form. Ved kortbetaling skal du angive kortnummer, kortets gyldighed, CVC-kode og for visse kort desuden en 3D Secure-kode.

    Hvordan modtager jeg advisering?

    Når ordren afsendes fra vores lager, modtager du en e-mail med et forsendelsesnummer og et link, som gør det muligt for dig at spore ordren. Fragtfirmaet adviserer dig dagen før via telefon eller e-mail og giver dig et forslag til leveringsdato og -tidspunkt. Ved visse mindre forsendelser får du kun besked via e-mail, når varerne afsendes, og du modtager derefter en advisering, når varerne kan hentes på nærmeste udleveringssted.

    Hvor kan jeg se leveringstiden?

    Du kan se den anslåede leveringstid ud for hvert enkelt produkt. Du finder den under "Forventet ankomst".

    Hvor kan jeg se forsendelsesomkostningerne?

    Ordrer på over 700 DKK levers fragtfrit. Ordrer på under 700 DKK pålægges 75 DKK. Det gælder alle leverancer i Danmark.

    Hvad skal jeg gør, hvis jeg ønsker senere levering af min ordre?

    Du kan enten ringe til os på +4578 - 77 22 55 eller kontakte os via vores kontaktformular her.

    Hjælper fragtfirmaet med at bære varerne ind?

    Fragtfirmaet leverer varerne ved gadedøren, hvis du bor i lejlighed, og ved skel, hvis du bor i hus (ved normale tilkørselsforhold). Mindre forsendelser leveres til nærmeste udleveringssted.

    Hvordan foretager jeg en reklamation?

    Kontakt os enten på +4578 - 77 22 55 eller via vores kontaktformular her, så hjælper vi dig. Husk altid at angive dit ordrenummer.

    Hvor lang returret har jeg?

    Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret i henhold til loven om forbrugerkøb. Det betyder, at du skal give os besked, inden for 14 dage efter at du har modtaget din leverance, hvis du ønsker at returnere en vare. For at du kan gøre din fortrydelsesret gældende, må varen/varerne ikke fremstå som brugt(e), og den originale emballage skal kunne genbruges. Ombytningsretten gælder kun, hvis nedenstående krav er opfyldt:

    • Varen er ubrugt og fejlfri.
    • Faktura/kvittering findes og kan fremvises.
    • Emballagen er ubeskadiget.

    Hvis du fortryder dit køb, får du hele købsprisen tilbage, men du skal selv dække omkostningerne til returforsendelsen. Den returnerede vare skal være i lige så god stand, som da du modtog den, og den skal returneres i den originale emballage. Kontakt os, inden du sender en vare retur, via vores kontaktformular her eller på +4578 - 77 22 55.

    Bestillingsvarer er ikke omfattet af disse regler. Du kan se, om varen er en bestillingsvare, i produktoplysningerne under produktet.

    Min leverance var beskadiget ved ankomsten – hvad gør jeg?

    Kontakt vores kundeservice på +4578 - 77 22 55 eller via vores kontaktformular her, så hjælper vi dig. Husk altid at besigtige varerne ved levering og give besked til postbuddet/chaufføren, hvis der er transportskader.

    Må jeg bruge min vare, mens jeg venter på, at reklamationen bliver behandlet?

    Nej, du skal først selv dokumentere skaderne og derefter kontakte os. Hvis du vil bruge produktet, skal du spørge os først.